اولین همایش ملی مدیریت مصرف

و کاهش آب بدون درآمد

اولین همایش ملی مدیریت مصرف

و کاهش آب بدون درآمد

اولین همایش ملی مدیریت مصرف

وبلاگ رسمی اطلاع رسانی اولین همایش ملی مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد به میزبانی استان همدان
22 و 23 تیرماه 1395

بایگانی

به گزارش روابط عمومی آبفای همدان ، سید هادی حسینی‌بیدار از برگزاری همایش ملی «کاهش آب بدون درآمد» به میزبانی همدان خبر داد و اظهار کرد: این همایش در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و در راستای مدیریت مصرف مشترکان آب برگزار می‎شود.


وی با بیان اینکه این همایش به صورت دو روزه و در تاریخ 22 و 23 تیرماه برگزار می‌شود، گفت: آبفای همدان به عنوان شرکت برتر به عنوان میزبان انتخاب شد و مدیران دفاتر کاهش آب بدون درآمد کشور در این همایش حضور خواهد یافت.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از برپایی نمایشگاهی با حضور 25 شرکت در حاشیه این همایش خبر داد و افزود: این نمایشگاه در 30 غرفه در زمینه‌های ساخت و تولید قطعات، لوازم و مواد مورد نیاز در زمینه مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد در سالن مجموعه آبیاران برپا خواهد شد.


وی کمبود آب را یکی از دغدغه‌های کنونی دانست و افزود: اگر برای مشکل کمبود آب و مدیریت مصرف چاره‌ای اندیشیده نشود، این معضل در آینده تشدید خواهد شد.


حسینی‌بیدار خاطرنشان کرد: در این همایش ضمن تبادل تجربیات و آشنایی مدیران و کارشناسان شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، افراد با توانمندی بخش خصوصی در زمینه مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد نیز آشنا خواهند شد.


این مسؤول با اشاره به اینکه گام‌های خوبی در راستای مدیریت مصرف آب برداشته شده است، بیان کرد: با کاهش تولید 300 لیتر در ثانیه آب نسبت به سال 86 تولید آب به 1560 لیتر در ثانیه رسیده است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان نقش مدیریت آب بدون درآمد و کاهش هدررفت آب را در مدیریت عرضه و تقاضا بسیار مهم و تعیین‌کننده دانست و یادآور شد: جمع‌آوری و بازتاب تجارب کسب شده در داخل کشور به منظور اجرای اصولی مدیریت تقاضا و کاهش آب بدون درآمد می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.