اولین همایش ملی مدیریت مصرف

و کاهش آب بدون درآمد

اولین همایش ملی مدیریت مصرف

و کاهش آب بدون درآمد

اولین همایش ملی مدیریت مصرف

وبلاگ رسمی اطلاع رسانی اولین همایش ملی مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد به میزبانی استان همدان
22 و 23 تیرماه 1395

بایگانی

مهندس حسینی بیدار 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان :

برگزاری اولین همایش ملی مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد در همدان


سید هادی حسینی‌بیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: 

در سال «اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل»، یکی از اولویت‌های وزارت نیرو مدیریت مصرف است.

حسینی‌بیدار با اشاره به اینکه گام‌های خوبی در راستای #مدیریت_مصرف برداشته شده است، گفت: با کاهش تولید 300 لیتر در ثانیه آب نسبت به سال 86 مدیریت مصرف صورت گرفت.


وی اضافه کرد: سال 86 در همدان 1950 لیتر در ثانیه آب تولید شد اما با گذشت 9 سال علاوه بر افزایش مساکن مهر، تولید آب به 1560 لیتر در ثانیه رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از برگزاری #همایش_مدیران دفاتر مدیریت مصرف کل کشور در همدان خبر داد و یادآور شد: آبفای کشور همدان را به عنوان شرکت برتر و پایلوت همایش مدیران دفتر مدیریت مصرف کشور انتخاب کرد و مدیران دو شرکت آبفای شهری و روستایی در این همایش شرکت خواهند کرد.


وی با بیان اینکه این همایش دو روزه است، بیان کرد: تجربیات شهرهایی که گام‌های خوبی در راستای اقتصاد مقاومتی برداشتند در این همایش تشریح شده و سیاست‌های #اقتصادمقاومتی در حوزه آب بازگو می‌شود.


حسینی‌بیدار با بیان اینکه #نمایشگاه کالاهای ایرانی نیز طی دو روز همایش در همدان فعال می‌شود، گفت: در این نمایشگاه همه تجهیزات و کالاهای ایرانی حوزه آب به نمایش گذاشته می‌شود تا مدیرانی که از کشور می‌آیند با این تجهیزات آشنا شوند.


وی گفت: در این همایش علاوه بر اینکه مدیران با اقدامات انجام شده در همدان آشنا می‌شوند،بانقاط #گردشگری همدان نیز در راستای توسعه گردشگری آشنا خواهند شد.




http://fna.ir/TOI5N                               : لینک منبع